Flagy regionů

Sphere Scripting Jelikož jsem právě narazil na to, že je z hlavy nevím a museli jsme je složitě hledat, tak je sem dávám spíše než pro vás tak pro svou osobné potřebu, ovšem jsem si jistý, že i vy na tohle někdy narazíte. Člověk stárne a ti co už to znají mi jiste potvrdí že i banální vložení obrázku do html bývá místy problém, je to src nebo scr? *usmívá se*
[DEFNAMES REGION_FLAGS]


region_antimagic_all 00001 // Veškerá magie vypnuta.
region_antimagic_recall_in 00002 // Nefunkční mark, recall do tohoto regionu
region_antimagic_recall_out 00004 // Nefunkční recall z regionu.
region_antimagic_gate 00008
region_antimagic_teleport 00010 // Nefunkční teleport.
region_antimagic_damage 00020 // Zrušení útočné magie v regionu

region_flag_ship 00040 // Region lodi, fungují příkazy jako na lodi
region_flag_nobuilding 00080 // Zrušení stavby budov v regionu
region_flag_globalname 00100 // Make sure the name is avail globally.
region_flag_announce 00200 // Oznámí všem v regionu kdo právě přišel.
region_flag_insta_logout 00400 // Není možno se odlogovat. (hotel)
region_flag_underground 00800 // Dungeon. (bez počasí)
region_flag_nodecay 01000 // Things on the ground don't decay here.

region_flag_safe 02000 // Safe Zona.
region_flag_guarded 04000 // try TAG.GUARDOWNER - pod ochranou stráží
region_flag_no_pvp 08000 // Zákaz PvP.
region_flag_arena 010000


Sčítání HEXa čísel:

Attr invisible (00080) && Attr magic (00020) = 000a0 !
Attr newbie (00004) && Attr identified (00001) && Attr magic (00020) = 00025 !
atp ... (crafted by Voyta)

Pokud to nechápete, stačí použít kalkulačku windows, kterou přepnete na vědeckou, tam oznčíte HEX a sčítáte vždy číslo bez předchozách nul.

př. 1 (puvodně 00001) + 4 (původně 00004) = 5 (přidáte nuly tedy 00005)

Poslal: lynx - Úterý, 03 květen, 2005 - 21:03 CET